door Fin de siècle op vr 05 feb 2010, 02:50
PVV: smakeloos filmpje over moord op WildersDe PVV vraagt aan minister Ronald Plasterk (Onderwijs) opheldering over hoe het kan dat een door de overheid gesubsidieerde radiozender, FunX, een filmpje maakt waarin Geert Wilders wordt vermoord. Tweede Kamerlid Martin Bosma van de PVV noemde het filmpje over zijn partijleider donderdag ronduit smakeloos.Op de website
http://www.pezpaq.tv, dat gelinkt is aan FunX, is een voorproefje te zien van de film. Daarbij wordt beloofd dat de film binnenkort in zijn geheel bij Pezpaq TV te zien zal zijn. In het voorproefje worden onder meer rouwende mensen getoond, rouwkransen met Wilders' afbeelding, spandoeken met 'Geert Akbar', ofwel 'Geert is groot', en dat in een sfeertje van een oude Italiaanse maffiafilm.
Wilders leeft volgens Bosma onder de zwaarst mogelijk beveiliging. ,,Dat je entertainment maakt over de moord op zo iemand is walgelijk. Waarom moeten mensen hier in hemelsnaam belasting voor betalen? Het zou goed zijn als FunX haar subsidiegeld gaat gebruiken om mee te doen aan het reguliere luisteronderzoek. Dan zal snel blijken dat de zender door vrijwel niemand beluisterd wordt en dus snel kan worden opgeheven.''
BronWat is die PVV toch een kansloos clubje hypocriete huilies.
Ik vond Wilders eerst nog best een interessant fenomeen, iemand die op eigen wijze wel iets toevoegde aan het debat. Maar dit pathetische gezever mag van mij ondertussen best wel weer eens ophouden, want nu word ik er een beetje moe van.
"We are all stardust. Forget Jesus, the stars died so you could be here today."